Рецепт на рерол дбоксов, конечно, маст хев. Что-то типа 3 dbox = 1 new random dbox or 1 dbox + 1 zy rune = 1 new random dbox.
На счет дропа, то он нормальный, как по мне.
Свитки падают часто, да, но 2/3 почти бесполезные, так что я бы не резал дроп. Во вторых - да, я сварганил уже неплохой чармик себе за счет этих свитков, но я не думаю, что это супер-имба, вполне походит на крафт амулет из 7 двоек старшей масти, так что можно расценивать его, как замену в связи с удалением карт из игры.
Боксы же не цель, а средство, так что я бы тоже не резал их дроп. Найти нужный из 400 будет не очень легко. Ну если только в случае добавления рецепта на реррол, что бы богатый перс мог легко наролить нужный. В любом случает, вначале игры они почти бесполезные.
- Спойлер:
mahatmaQL пишет:Положительный реплениш есть, возможно, он растет с уровнем. Раньше живучесть реплениш никак не увеличивала.
Уже разобрался с этим. Кстати, очень неплохие изменения, уже имею 60% elem dmg только за счет энергии.
- Спойлер:
- Strength is required to equip most armor and weapon (and only elite items can gave 6 sockets).
Strength also boosts physical damage of most weapons (as it did in vanilla D2).
Strength boosts skill physical damage that do not use weapon damage (Teeth, Volcano, etc) by 1% / 4 str
Dexterity is required to equip some weapons.
Dexterity boosts physical damage of ranged weapons and some melee weapons (as it did in vanilla D2).
Dexterity affects block chance (as it did in vanilla D2).
Dexterity past 100 increases damage and magic damage reduction by 1 point / 4 dex (a player with 300 dex would have (300 - 100) / 4 = 50 dmg reductions).
Vitality increases health (as it did in vanilla D2).
Vitality greatly affects healing potion effectiveness.
Vitality increases health by 1% / 8 vit.
Vitality boosts health regeneration by 1 point / 8vit.
Energy increases mana (as it did in vanilla D2).
Energy greatly affects mana potion effectiveness.
Energy increases mana by 1% / 8 enr.
Energy boosts fire, cold, lightning and poison damage by 1% / 4 enr both for skill and weapon damage. Magic damage is boosted for skills only. It should be boosted for weapons as well but that part is bugged atm